Monday, September 24, 2012

Өмнөх бичиж байсан бичлэгүүдээ уншсан чинь инээдтэй ч юм шиг өөрийгөө бас их тэнэг байсан юмуу даа гэсэн шүүмжлэх сэтгэл төрлөө, нэг жилийн солилцоот хөтөлбөр дууссаны дагуу зуны дунд сарын сүүлийг мушгиж эх орондоо ирсэн. 1 сар хүрэхтэй үгүйтэй амралт дороо л дуусч хичээлдээ оров, хэлний дагуу сурдаг учраас тэнд 1 жил сурсан юм чинь 2 ангиа 1 дор үзчиж болхоор юм шиг санагдаад хөөцөлдлөө за тэгсэн захирал багш маань гүй ээ гэсэн хариулт өглөө надтай цуг байсан охины книшкийг эхэлж үзчээд тэгж байгаан яасан гэсэн нэг Би-тэй байна гэнээ. Тэгсэн би яасан байхнуу 1р курстээ нөхөр товариш сэтгэл судлал дээрээ 58тай ээф бас буг хичээл дээр Би-тэй намайг бол бүр хараад ч хэрэггүй биз дээ ухааны юм бодцон захирлын өрөөнд  зогсож байгаан бишүү, тэгээд л үнэнээ тэнхимийн багш нартаа хэллээ дээ ингээд унацаан гэсэн ийм муухай хариуцлагагүй, дүүрцэн хог хүн чамайг гээд явж байхад бла бла гэж шүүмжлүүлэв эмзэглэсэнгүй ээ миний л хэнэггүй байдлаас болсон юм чинь дээ. Гол нь юу гэх гээд байна вэ гэхээр хүмүүс бол ёстой аймар болцон юм байна өө нөгөө чадаж байгаа юманд арга байхгүй шт гэдэг шиг юм болох гээд байгаа юмуу хаашаа юм, нээх анги дунд фракц энэ тэр үүсгээд л мань мэтийг бол явчаад ирсэн биш хүмүүс шууд аних гээд байгаамуу яах гээд байгаан тэд нарт аниуллаа юу нтр аймар хэрүүлч тэ кк яг аль курст орж суухаа мэдэхгүй ацан шалаанд байнаа гэж надад бол нээх аймар дээр орж  дэвшин суралцах хүсэл алгөө угаасаа унацангаа мэджийсан тэглээ ч би нөгөө охин шигээ мэрийлттэй сайн дүнтэй биш юм чинь гомдох юм алга, анхнаасаа ч оръё гэж гуйгаагүй л дээ багш л өөрөө гэхгүй юу кк тэгээд эрхлэгчидээ би болохгуй бол болъё оо гэж хэлэх гэхээр санаа зовоод байх юмөө. Тэгээд сүүлдээ ч бараг би ичдэггүй болоод явчихсан штээ хэхэ яасан гэсэн дэвшин сурах гээд байгаа охин маань намайг унацан юм байжыж бараг орох гэлээ ичээч мичээч би ми бол яахав бараг чамаас болж наад асуудал чинь удаад байх ухааны юм яриастай... Угаасаа анги дүүргэлт цөөхөн гээ л хуучин анги нь юм гээ л бид 2ыг оруулах гээд л үзээд байгаад тэхэд чинь намайг ич мич гээ л завсарлагаан дунд үг хаяастай 8хан хүүхэдтэй ангид дотор нь хэрүүл хийж муухай хагаралдуулж яахнав дээ.Яршиг 1 жил сайн бэлдэж байгаад шалгалт өгөөд гадагшаа явмаар байна ээж болхоор нэг сургуулиа төгсцөн байхад учиртай гээд байх юм. Би болхоор явмаар санагдаад байдаг яая даа байз нэг иймэрхүү л сонин сайхан ч биш муудсан ч юм байхгүй байдалд л Золоо нь байна даа. Хэнэггүй толгой гэдгээ мэднээ багаас маань чи юм хийвэл мэдэхгүй юм байхгүй толгой даанч хэнэггүй залхуу 2  нь ихэдсэн толгой гэж багш нарт загнуулж явсан маань үнэн бололтой гэхгүй юу хаха, юу ч болоогүй байхад хаха нтр гэж инээгээд угаасааа жаахан явцуу болсон тархи толгойтой хүн юмуу даа.

No comments:

Post a Comment