Sunday, April 22, 2012

!!!


Залхуу хойрго, идэвхгүй зожиг нийтэч биш урвагар гутранги үзэлтэн хариуцлагагүй үүргээ ухамсарлаж ойлгож чаддаггүй=БИ
Надад нээрээ үнэндээ энэ сургуульд явах сонирхол алгаа яанаа түрүүчийн семестр ч яахав тэвчиж одоо арай биш ээ бүр ийшээ зүглэхээр л дотор харлаад л бүр уур хүрээд байх юм. Сонин хичээлүүдийг нь дахиж сонсмооргүй байна ойлгомооргүй тэр өгсөн ном цаасыг нь шагайгаамааргүй байна. Хавар болоод ингээд байгаа юмуу яаж ч унтаж амраад ядарсан л хэвээрээ нэг нойл ороод ирэх зуур толгойд элийрэл бол төгс гэгээрэл би монголд очоод юу хийх өнөөдөр өдрийн хоолонд юу идэх ямар хувцсаа өмсөх гээд хар мянган бодол орж ирээд ёоё би бүр яг энэ мэдрэлийн ядаргаанд орцон юм байнаа. Энэ надад гэм хийгээгүй оюутнуудыг хархаар уур хүрээд хүн болгон нүдэнд ядаргаа төвөг болж харагдаад бүгдийг нь очоод цохичихмоор ч юм шиг бүр яагаад байгаагаа ойлгодоггүй ээ надад сэтгэл зүйч хэрэгтэй байна. Хар наян мянган сая бодлуудаасаа салмаар байна нэг гол зүйл дээрээ л төвлөрч баймаар байна. Энд ямар амрах гэж ирсэн юмуу битгий маяглаад бай гэж өөрийгөө зэмлэсэн ч энэ махан бие чинь таг лаглайж суучихаад хөдлөж өгөхгүй байна. Галт тэргэнд суухаар урд тараг идээд сууж байгаа хүүхнийг таргийг нь нүүр лүү нь цацмаар ч болж байх шиг бас швейцарь германыг нь одоо сонсxоос ч дотор муухай оргиж чихээ таглаад хашгирмаар. Би урьд нь хэзээ ч ийм байдалд орж байгаагүй хэцүү байна ярилцах хүн хэрэгтэй байна. Өглөө босоод өглөөний мэнд гэж мэндлэх галт тэрэг хүлээж гадаа хүйтэнд 15 минут зогсох хөршийн эзэгтэй ирж амралтын өдрөөр юу хийсэн яасан ийсэн цаг агаар аялал нтр ярьж зогсох бүгд яршигтай! Урьд нь би олны дунд байхыг эрмэлздэг байсан гэтэл одоо зүгээр л одоо дуугай босч өглөө сургуульдаа явсан болоод ирээд өрөөндөө зожгирч суух үнэн сайхан санагдаад байх боллоо. Мэдэхгүй өөрийгөө ч ойлгохгүй байна удахгүй галзуурсан гээд гэрийнхэн лүү залгах вий дээ новш новш новш!!!

No comments:

Post a Comment