Friday, February 3, 2012

Өвдөв

Хмм, би гэдэг амьтан гаднаас нь харваас ихээ том биетэй чийрэг нэгэн харагддаг яг яс юман дээрээ юун эрүүл чийрэг хүн бэ болж байгаан. Энэ толгойгүй хатиг гэдэг чинь ямар балайр юм байдаг юм бэ, арьсны дор зүгээр нэг бөндгөр хөндүүртэй юм тэгээд өвдөөд байх юм, шал балай очиж очиж миний зүүн суган дотор шүү ёоё шиат юмаа нээрээ... Би аймар хэнэггүй анх жоохон өвөдж байхад нь л хүйтэн жин нтр тавих юмыг ингэж муухай томруулж хаях гэж. Хожимдсон ухаарал царайлж жин тавьлаа шархны лэнт нааж үзлээ улам л томорч өвдөлт нь ихэсxээс өөр юм алга. Өдөр витамин Ц уусан байхгүй нөлөөлөхгүй байна. Толгой нь гарч ирэхгүй гаднах нь нэг л шархалсан улаан юм байгаад байхын. Урьд нь хамар аман дээр л хатиг гарж байснаас биш очиж очиж суган дотор гарж байсангүй ээ 3 хонолоо, би эмнэлэг явмааргүй байна хүний газар сугаа хагалуулаад байж баймааргүй байнаа нөгөөх нь ядаж байхад хувцас өмсөөд жоохон хөдөлхөөр үрэгдээд юмуу өвдөөд байхын. Тэгээд энэнээс болоод гар хүнд  оргиод энэ зүүн гараа дээш нь өргөж чадхаа байлаа яах вэ байз надад ямар ч туршлага байдаггүй, урьд нь хамар дээр юм гарвал маажсаар байгаад гаргуулдаггүй байсан одоо ямар энэ бондгор хөндүүртэй юмыг чинь маажаад байлтай нь биш жоохон гар хүрвэл аймар өвдөөд байгаам чинь. энийг нээрээ яая даа байз ёстой нээрээ хмм...

2 comments:

  1. erthen emneleg yvaachee!!! ooroo oroldoj ygd ch blku shuu!!!! bohir orood terneesee esen um bolno shuu!!!

    orchin soligdood biyiin eserguutsel sulrahaar gardiin bas chiigleg gazar nelon materialtai huvtsas ih omssonoos gardin shuu. gereesee salimon zahij avch ugarai esvel vitamin uuj shol undtai um ideerei

    tgd EMNELEG yavaa!!!

    ReplyDelete
  2. хоое тэгээд яаж зүгээр болгосон бэ, яг надад тохиолдоод байна. зүүн суганд хэхэ

    ReplyDelete