Thursday, March 22, 2012

Нэг л айдастай болчихлоо. Өчигдөр цуг сурдаг охинтойгоо энд ойрхон сурдаг бас нэг охинтой уулзхаар явлаа. Танилцлаа дэлгүүр хэслээ, пиццадлаа пиводлоо дарсдлаа. Ганц гэм нь жоохон орой уулзаад орой дуусгачихаж. Эмээ өвөө 2т оройтох болсноо хэлье гэсэн утсанд цэнэг байдаггүй би дугаарыг нь цээжээр мэддэггүй ингээд арай гэж гүүглэдэж дугаарыг нь олж хэлээд гэртээ 12т ирлээ. Ганц удаа л даа. Би эднийд ирээд 3 сар болж байна энэ анхны л гаралт. Яахав залуу хүн байна орж гарах юм байлгүй яахав гарвал хэлээд гарч партидаж байгаарай гэж эмээ хэлж байсан юм. Тэгсэн харин өвөө тэнэгтдэг гэжий шт. Өнөөдөр 4дхөд эхний 2 цаг орохгүй оронд нь даалгавар өгсөн байхаар нь нам унтаад босч ирээд өвөө дээр ороод мэндэлсэн бүр нэг цаанаа янз үзсэн байгаад байсан юм, тэгээд би 4.30с хичээлтэй байсан болхоор нь 3 гээ л гаръя гэж бодоод 1 өнгөрч байхас гал тогоонд ус уугаад байж байсан өвөө ирснээ чи явна гээ биз дээ чи сургууль руугаа явдаггүй юмуу одоо 1.45 болжы штээ хөөе гээ л аймар том нүдээрээ бүр барьж идлээ идлээ. Би одоо явнаа 4.30с гэсэн чинь чи ер нь сургууль руугаа явхымуу гүймүү гээ л тэгдийн би явы штэ явы шт гэсэн ширээн дээр байсан алчуурыг крант руу аймар авч шидэж мэдээд ч байх шиг. Хүмүүсийн тар нь танигдаж байна, намайг одоо өглөө эрт босч явсангүй гэж уурлаж байгаан байхдаа хөөрхий эсвэл өчигдөр тэнэлээ гэж байгаан байхдаа би уг нь хэлээ л явсан санагдхын. Би үнэндээ айсан, айлд байх ийм л хэцүү алхам бүр чинь тэдний хяналтан дор. чи ирээд өнөөдөр юу хийсэн яаснаа яг хүүхэд шиг тоочиж ярих ёстой тэд чамайг ямар байлгамаар байна чи тэр маягаар нь амьдрах ёстой. Энэ семэстр бага хичээлтэй 3дахд бүтэн амарна 5дхад үдээс хойш ганцxан цагтай би зав ихтэй байгаа нь үнэн би тэгээд яаx юм би ямар хичээл багатай  байяа гэсэн бишдээ 3н хичээл нэмж сонголоо хамгийн гайгүй ойлгохоор 3ыгаа л сонгосон ахиад сонгоё гэсэн ч авах хичээл байгаагүй юм чинь би яах вэ, өвөө бас л тэр үед уурлаа л ундуйцаа л байсан. Сүүлийн үед надтай юм ярихаа ч больсон би юм хэлхээр эхнэрээсээ юу гэсэн бэ гэж асууж байж ойлгодог болсон, буруу хараад суучихдаг болсон байна лээ. Би уг нь явтлаа энэ 2ынд байя гэсэн одоо ингээд эхэлж байгаан байна даа. Болохгүй бол нүүхээс дээ зохион байгуулагчдаа хэлээ л үзхээс бүр хэцүү байвал. Одоо би тайван ч байж чадахгүй заавал нэг төлөөс өгөх юм шиг санагдаад байх боллоо. Надтай энэ 2 юу ч ярьсангүй угаасаа ч тааралдаагүй л дээ бүр орой орж ирчээд сайхан амраарай л гэж нэг доороос хэлчээд унтаад өгцөн. эмээ уг нь гайгүй тэгсэн одоо өвөө сэнхрүүлсэн байх өө намайг сайн муулаа биз. Намайг байнга ажиглана хэдийд боссон юу идсэн юу гэж ярьсан сайхан ааштай байснуу гүй юу бүгдий нь өвөө ажил дээрээ байгаа эмээ 2 ярьдаг гээ л бод за...Бүр тэнэгтээд байвал зүгээр сайхан хэлж хаячихаад явчинөө яадын амь биш заяа биш намайг өөрсөд дээр нь дуртай байя гэсэн чинь юу гээд бодцын энийг яавал ч яая гэсиймүү яасын хөгшин юм байж өөрөө байнга стрессдэнэ явж явж өөрт нь л муу  шт. авгайдаа хүртэл энэ тэнэг зангаа гаргаа л байдаг юм чинь арга ч гүй биз дээ!

2 comments:

  1. Өө ямар сонин хүн бэ. Ер нь тэгээд барууны орны цөөн хэдүүлээ байгаад сурцан хүмүүс зожиг байдаг байх. Хөгшчүүд бүр ч илүү байдаг биз. Орсон гарснаа цагдуулаад хүний хараанд байх ч хэцүү байхаа.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harin tmee zojigortson humuus tgd neg shine hun irsn chn teriigee mordoj moshgood hetsuu hetsuu hehe

      Delete