Thursday, March 29, 2012

Эндхийн тухай эсвэл өөр асуух юм байвал сээгийдээрэй



Хавар ирлээ хайртдаа оч гэдэг дуу санаанд оров, юуных нь ч хайр майр байхав би чинь ганцаараа хэдэн жил явж байгаа хүн шүү дээ, манай найзууд ямар сайндаа хааяа тоглоомоор за бид нарт чи яг үнэнээ хэл чи лесби гэж авдын хаха гүэ нээрээ арай ч дээ муу найзыгаа хэхэ, гэхдээ би ижил хүйстэн трансжендэрүүдийг ойлгодог л доо дэмжих нь ч хаашаа юм гэхдээ лав гадуурхдаггүй гэснээс түрүүн нээрээ трэйн стэйшн дээр 2 эмэгтэй замын голд майр удаан үнсэлцээд зогсоод байсан анх удаа тийм юм харж байгаа мань мэт ангайгаад цонхоор харж байгаан тэгсэн хажуугаар зөрж байгаа хүмүүс нь тоохгүйм билээ лаг удаан бас их зэвүүн үнсэлцнээ тэр 2 кк за энэ сэдэв лүү орохгүй шүү хэхэ... Хүн хөрнө гэж байдаг даа би бол одоо эрэгтэй хүн хараад ямар ч реакц үзүүлэхгүй болсон байна угаасаа залуу ч байна юунд нь яарах вэ, би дурлаж шохоорхож байсөөн гэхдээ хэтэрхий эмзэг бас даруухан болхоороо тэгээ л ганцаараа догдлоо л тэнд яваад байна нөгөө хүн нь юу ч мэдэхгүй наана нь... Дурлал намайг би биш болгодог, хүнд дурласан үедээ би хорвоогоос тасарчихдаг юм дэндүү их сэтгэлийн хөдлөлтэй болоод л нөгөө хүнээ залхаатал нь залгаа л мессэж бичээ л... Мэдээж ийм зан ядаргаатай учир нөгөө хүн маань залхана харьцxаа больно би шархална, тийм учраас надад ухаангүй дурласан хэн нэгэн гарч иртэл би хэн нэгэнтэй холбоо тогтоохгүй ээ гэж шийдсэн. Үерхэл шохоорхол болгон минь сүүлд нь эргээд дурсахад алдаа байсан юм шиг санагддаг юм. Би ч өөрөө үүнд их барьцгүй хүн тул тэгээд л шархалж үлдхийн нэмэр гэж боддог болсон. Бас амархан уйдна энэ их муухай зан байгаан... Ойрдоо нэг мэдрэл муутай хүн шиг л явж байна бүүр уймраа тэнэг болчихсон хийж бүтээж байгаа юм нэг ч байхгүй мөртлөө гөлийгөө л яваад байх юм...Тэгээд бусад блогчидыгоо харж байхад уншсан номоо бичих, үзэж харж дуулснаа бичээд л хүнд хэрэгтэй юм их блогтоо оруулах юмаа, Тэгээд ингэж бодлоо, миний блогоор орж гардаг хүмүүсд эндхийн тухай ч юмуу ямар нэгэн мэдмээр хармаар байгаа юм байвал сэтгэгдлээр бичээрэй сонирхож байгаа юманд чинь чадах чинээгээрээ хариулт олох юмаа зураг хөргийг нь үзүүлж болно шүү :)

No comments:

Post a Comment