Saturday, March 24, 2012

Заримдаа өөрийгөө яг л сэтгэл судлагч шиг мэдрэх үеүд байх юм.Эргэн тойрныхонд маань хэцүү асуудал тулгарвал бүгд л тэрийгээ надад ярьж би зөвлөгөө өгч байх юм. Энэ их гоё л доо хүний итгэлцэл эндээс харагдаж байдаг учраас. Яг л сэтгэл судлаач дээр байгаа өвчтөн тэр эмчдээ итгэж байж эмчилгээ үр дүнтэй явагддаг шиг... Гэхдээ бүгд л сайн муухай болсон болоогүй түүхээ ярьж ярьж би бүтэлтэй бүтэлгүй зөвлөгөө өгч тэгээд л тэд таг. Хэцүү үед маань нээрээ тэр маань тэгж хэлж намайг тайвшруулж билээ ч юмуу тэгж боддог хүн бараг алга. Саяхан л гэхэд нэг танил маань гадаадад байдаг найз охин нь салъя гэсэн гээд үхмээр байна нтр гээд бичиж байх юм. Сонин шүү, би хайр сэтгэлийн асуудал дээр хувь хүнийхээ хувьд мэдэрсэн олж авсан туршлага бага ч бусдын иймэрхүү асуудалд зөвлөгөө өгөөд ч байх шиг. Би юун түрүүнд сэтгэлийн хаттай  бай гэсэн юм. Эр юм байж иймхэн юман дээр ууж муугаа л үхмээр байна гэх ямар хэрэг байна. Найз охинлуугаа залгаад ярь гэсэн дугаар нь болку байна гэнэ тэгэхээр нь хайр дурлал чинь дандаа шулуун дардан замаар явахгүй штээ салж нийлнэ хэрэлдэх үеүд байна нэгэнт л хайрлалцаж дурлалцаж байгаа бол сэтгэл санааны бэлтгэлтэй байж асуудлыг бүү хүндээр тусгаж ав, гол нь харилцан яриа гэдэг чинь асуудлыг тодруулж өгдий штэ нтр л гэлээ согтуу хүн ойлгож байгаа ч юмуу бүү мэд...Энэ мэтчилэн л хүмүүсд чадах чинээгээрээ бас тусалчих гээ л үзэх юм зарим нь тэгээд ойлгохгүй ээ хүний тус. 5дхад нэг хичээл дээр нөгөө охинтойгоо цуг суудаг юм тэхээс өөр өөр групп л дээ.Тэгсэн өөрөө юм асуучихаад би хариуг нь номны ард байхаар нь заагаад өгсөн энэ яахаараа ийм байдын гээ л ард нь дахиад нэг өөр хариу бичсэн байна шт бараг энэ сүүлийнх нь ард талынх нь зөв байхаа даа гэж тэнэгтээд уур хүрсэн гэж. Бүр мэдээжийн хэл сурж байгаа хүн ойлгохоор юмыг ухаж гаргаж ирээ л нээх том юм болгох гээ л тэрэндээ ач холбогдол өгхийг нь яана.Автобусаар бас цуг явбаа манай өвөө заадаг Акуа фитнессд намайг панаалдсаар байгаад явах болцон тэгээд 5дхад цуг акуадаа явдын тэгээд харьж явсан яахав дээ нэг энэтхэг эмэгтэй урд орж ирээд суусан муухай үнэр үнэрткү юу тэгсэн пээ паа гэж ирээ л ам хамраа дарж ирээ л нөгөө эмэгтэй нь арагшаа бид 2 луу харчаад бантаад суусан чинь ёстой балайр заваан үнэртэй гээ л би лав ийм үед санаа зовоод дуугай хамрааа чимхээ л явна шт тэр хүн өвчтэй хүн байгаад тийм сонин эмний ч юмуу үнэртэй байсан юм билүү мэдэхгүй тэхэд чинь санаа зовсон гэж... Маргааш эндхийн нэг хотод Монголын өдөр болно гэнээ очиж хоол унд хийлцэж өгхөөс өглөө 5д босох нь ээ манай нэг монгол оюутан л зохион байгуулж байгаа гээд уриад байсан 100аад хүн ирхийн гэсэн нээрээ эндхийн цаг хаврын шилжилтдээ ороод мар нэг цагаар урагшлах юм мартахгүй цагаа урагшлуулаас авах минь. Өнөөдөр эмээ өвөө 2ын бас 1 гэр бүлийн 2 ирлээ.Манай 2 жигтэйхэн л сайхан ааштай л байсан хэхэ хүний ая тал харж амьдарнаа гэж. Заза тэгээд муу Золоо нь ингээд  л явж байна даа. Дээр нэрээ пиводдог өдөр хөлнийхөө улыг шархттал тэнэсэн байна лээ шт ингэж болохгүй ээ хэхэ гутал нь муу ултай байсан юмаа нтр. Пиводдог ч гэж ганц л пиво уусан шүү, би спиртний төрлийн юманд дургүй л дээ хааяа л уур хүрсэн үедээ ч юмуу лимонтой пиво уудын тэхээс зүгээр пиво бол муухай гашуун гэсс хэхэ. Миний блогыг тоож уншдаг бүгдэнд нь баярлалаа ^о^

No comments:

Post a Comment